Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zdravotrok.si so sestavljeni na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), predlogi GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in komunikacijo.

DEFINICIJA POJMOV

  • Zdrav otrok – je ponudnik, prodajalec, v pogodbi omenjen tudi kot spletna trgovina;
  • Pogodba – je na spletni strani označena kot splošni pogoji poslovanja. Je dokument, ki določa odnos med ponudnikom in potrošnikom;
  • Potrošnik – je kupec, stranka ali uporabnik. Je fizična/pravna oseba, ki uporablja, kupuje ali posluje s spletnim mestom in / ali fizičnim zastopnikom Zdravotrok.si trgovine);
  • Kupoprodajna pogodba – je naročilo.

Zdravotrok.si – je ponudnik izdelkov za otroke in odrasle na spletni strani, v spletni trgovini.

S spletno trgovino Zdravotrok.si upravlja:

  • Podjetje: AKTUS, pravno svetovanje in spletna trgovina, Mihela Gostenčnik s. p.
  • Matična številka: 8207879000
  • Davčna številka: 67139515
  • TRR: SI56 0412 4021 8333 881
  • E – naslov: info@zdravotrok.si

Vpis v poslovni register:

  • Registrski organ: AJPES, Izpostava Maribor
  • Datum registracije: 05.2018
  • Številka: 316-13-01114-2018/2

Na osnovi 1. točke 94. člena ZDDV-1, davek v naročilu ni obračunan. Nismo zavezanec za DDV.

V tej pogodbi se navedejo vse pomembne informacije o delovanju same spletne strani in trgovine, odnosi med ponudnikom in potrošnikom, vsa pravna opozorila ter medsebojne pravice in dolžnosti.

POMEMBNE INFORMACIJE

Ponudnik se zavezuje, da bo potrošniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju (firmo, sedež, davčno številko, matično številko in registrske podatke);
  • kontaktne podatke, ki potrošniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta);
  • bistvene lastnosti blaga;
  • dobavljivost artiklov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v dogovorjenem, razumnem roku;
  • pogoje dostave artiklov (rok, kraj ter način dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške dostave;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe in cene;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane potrošnika vračilo izdelka;
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s potrošniki.

PRAVNO OPOZORILO

Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko v vsakem trenutku, brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje poslovanja. O spremembah bodo potrošniki obveščeni na način, ki se ponudniku zdi najbolj primeren, zato je priporočljivo spremljati spletišče o novicah in novostih.

Splošni pogoji poslovanja so vedno dostopni v nogi spletne strani, pod stolpcem Splošne informacije.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu, pa se lahko rok dobave ali razpoložljivost artikla spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik potrošnika obvestil o spremembah na primeren način in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s potrošnikom le, če se ugotovi očitna napaka (Obligacijski zakonik, 46. člen). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu potrošnikov štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k tajnosti osebnih podatkov, podatkov o nakupih in navadah potrošnika. Ponudnik pridobi osebne podatke preko obrazcev, katere potrošnik izpolni ob naročilu. Z zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1) vam je zagotovljeno, da vaši osebni podatki ne bodo posredovani tretji nepooblaščeni osebi.

Osebni podatki potrošnikov (ime, priimek, kontaktna telefonska številka, naslov plačnika, naslov za dostavo ipd.) se uporabljajo izključno za potrebe naročila (ponudbe, računi ipd.) in za ostalo komunikacijo (informiranje, promoviranje ipd.). Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih ima dostop le ponudnik in pooblaščena oseba.

Ponudnik ima pravico (po določilu ZVOP-1) izvajati neposredno trženje z uporabo poštnih storitev ali telefonskih klicev brez vnaprej pridobljene privolitve posameznika – po načelu opt-out. Vendar pa lahko v takem primeru tržnik uporablja zgolj osebne podatke, pridobljene iz javno dostopnih evidenc ali v okviru zakonitega opravljanja dejavnosti (prvi odstavek), in sicer le osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko, naslov elektronske pošte ter številko telefaksa.

Ponudnik upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje, imate pa pravico, da pisno ali preko telefona zahtevate preklic uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ali trajen izbris le teh.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi potrošnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

POSTOPEK NAKUPOVANJA

Izbira artikla

Kupec izbere želen artikel iz ponudnikove spletne trgovine. Artikli se nahajajo pod zavihkom TRGOVINA, kjer so razdeljeni v glavne kategorije in podkategorije. Kategorije, podkategorije, lastnosti in blagovne znamke artiklov so vidne na levi strani, na spletni strani ponudnika.

Ko kupec izbere želen artikel, ga doda v svojo košarico s klikom na gumb na katerem je prikazana košarica (ikona nakupovalnega vozička) in napis »DODAJ V KOŠARICO«.

Menijski zavihek košarica

Do košarice lahko enostavno dostopate v zgornjem desnem delu menijske vrstice in sicer s klikom na zavihek »KOŠARICA« (ikona nakupovalnega vozička). Prikazano imate število artiklov, ki so trenutno v vaši košarici. Če kliknete z miško na gumb spodaj levo »prikaži košarico«, se odpre stran Košarica, v katerem lahko vidite vaše izbrane artikle, njihovo količino, trenutno skupno vrednost artiklov v košarici ter korak k plačilnemu postopku označenem z gumbom »NADALJUJ NA BLAGAJNO«. Če kliknete z miško na gumb spodaj desno »na blagajno«, se odpre stran Blagajna.

(1) Košarica

Na strani Košarica imate pregled nad vsemi artikli, ki ste jih dodali in se nahajajo v vaši košarici kot tudi njihove cene, količine in trenutno skupno vrednost. Tukaj lahko spreminjate količino artiklov, lahko jih odstranite iz seznama ali unovčite kupon (če ga imate). Na desni strani spodaj imate gumb »NADALJUJ NA BLAGAJNO«, ki vas pelje k plačilnemu postopku. Odpre se stran Blagajna.

(2) Blagajna

Na strani Blagajna vpišete svoje osebne podatke (ime in priimek, naslov, če ste pravna oseba naziv podjetja, kontaktni e-naslov in telefonsko številko ter naslov za dostavo). Kakšne posebnosti glede naročila lahko vpišete pod Opombe naročila. Na desni strani pod delnim zneskom izberete pri dostavi Osebni prevzem ali Pošta Slovenije. Nato obvezno kliknete v okvirček pred Prebral/- a sem in strinjam se s Pogoji poslovanja spletne strani. Na koncu pa kliknete na gumb »ODDAJ NAROČILO«.

Odpre se vam okno z vsemi podatki vašega naročila, istočasno pa dobite na vaš e-naslov od ponudnika elektronsko pošto: Hvala za vaše naročilo, z vsemi podatki ponudnika in podatki vašega naročila.

Preklic / sprememba naročila

V primeru preklica/spremembe naročila v naprej določenem roku (v roku ene ure) lahko potrošnik kontaktira ponudnika preko danega telefonskega kontakta ali e-poštnega naslova in prekliče/spremeni naročilo (če je to še možno).

V primeru prekoračenega roka (ena ura), si ponudnik pridružuje vse pravice, da lahko sam oceni oz. odloči ali je preklic/sprememba naročila možna ali ne.

Ponudnik prejme naročilo

Po preteku ene ure od sprejema naročila, ponudnik naročilo pregleda (v roku do 72 ur), preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi ali zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. Ponudnik si tudi jemlje pravico, da po potrebi za bolj tekočo transakcijo, dostavo ali iz drugih razlogov potrošnika osebno kontaktira ali obvesti na primeren način (preko tel. številke/e-poštnega naslova).

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti potrošnika po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave naročenih artiklov.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med ponudnikom in potrošnikom je v tej točki sklenjena.

Izvršitev naročila

Ponudnik v dogovorjenem roku artikle pripravi, zapakira, odpošlje in po elektronski pošti obvesti potrošnika o poslanih artiklih.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik ponuja naslednje metode plačila:

  • Plačilo po predračunu.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju), z razčlenjenimi stroški in obvestilom potrošniku, kako lahko odstopi od nakupa in kako lahko izdelke vrne. Potrošnik plača naročene artikle po predračunu na bančni račun ponudnika. Način plačila potrošnik izbere v koraku naročila Blagajna.

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena kupoprodajna pogodba je shranjena na sedežu podjetja.

Na pisno zahtevo lahko potrošnik kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu.

Na vaš elektronski naslov, naveden ob oddaji naročila, vam bomo poslali predračun za kupnino in poštnino za vaše naročilo. Ko boste predračun poravnali, bomo naročilo poslali v nadaljnjo obdelavo in vam v najkrajšem možnem času poslali naročeno blago. Če predračuna ne boste poravnali v roku, navedenem na predračunu, bomo to razumeli kot preklic naročila, blago iz vašega naročila pa bomo vrnili v prodajo v spletno trgovino. Naročeno blago vam bo dostavil pismonoša Pošte Slovenije na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila. Če na izbranem naslovu v času dostave ne bo nikogar doma, bo pismonoša v hišnem predalčku pustil obvestilo, v katerem bo navedel mesto prevzema in rok, v katerem lahko prevzamete pošiljko. Če v roku, določenem v obvestilu, pošiljke ne boste prevzeli, bodo pošiljko vrnili pošiljatelju, torej AKTUS, pravno svetovanje in spletna trgovina, Mihela Gostenčnik, s.p..

CENE

Vse cene artiklov v ponudnikovi spletni trgovini so v € (eurih) in so veljavne do oddaje in plačila naročila. Cene ne vsebujejo DDV, saj nismo davčni zavezanec. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene v spletni trgovini so informativne. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja (barva…).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) med ponudnikom in potrošnikom je sklenjena v trenutku, ko potrošnik sprejme Splošne pogoje poslovanja spletne strani z obveznostjo plačila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za potrošnika.

DOSTAVA

Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za potrošnika in ponudnika. Naročanje poteka preko spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odpreme artiklov ne izvaja. Po oddaji naročila potrošnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je potrošnik izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v roku 1 ure po oddaji naročila po elektronski pošti na info@zdravotrok.si. Ponudnik potrošnika obvešča o statusu naročila.

Artikli, ki so na zalogi bodo v primeru plačila po predračunu/neposredne bančne transakcije, dostavljeni v 3 do 5 delovnih dneh od dneva vidnega plačila na bančni račun ponudnika. V kolikor se zgodi, da določenega artikla ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po e-mailu ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila in skupaj bomo poiskali nadaljno rešitev. Artikli, ki niso na zalogi bodo v primeru plačila potrošnika po predračunu/neposredne bančne transakcije, dostavljeni v najdlje 15 delovnih dneh od dneva vidnega plačila na bančni račun ponudnika, izjemoma lahko tudi več. Artikli znamke Satler Lip so dobavljivi po naročilu v 45 do 50 delovnih dneh oz. po dogovoru. Za oseben prevzem artikla, je pri naročilu potrebno pod delnim zneskom naročila pri dostavi označiti Osebni prevzem.

Vaše naročene artikle, dostavlja Pošta Slovenije d.d., vendar si ponudnik pridržuje pravico, da izbere katerokoli drugo dostavno službo, če bi s tem zagotovil bolj kakovostno izvedbo naročila. V kolikor ponudnik pravočasno odpravi (pošlje) naročene artikle, ni odgovoren za prekoračen rok dostave dostavnega izvajalca.

Artiklom, ki trenutno niso na zalogi, se rok dobave ustrezno poveča. Ponudnik to potrošniku na primeren način sporoči po kontaktni telefonski številki ali e-pošti in mu ponudi odstop ali spremembo naročila, če se z danim dobavnim rokom le-ta ne strinja. Artikel, ki ni na zalogi bo za potrošnika takoj naročen pri ponudnikovem dobavitelju. Naročilo potrošnika bo urejeno, ko bo ponudnik prejel artikel na zalogo.

Če naročilo vsebuje več artiklov, kateri določeni so na zalogi in določeni ne, se lahko na željo potrošnika izvede delna dostava. To potrošnik potrdi z odgovorom na e-mail sporočilo od ponudnika. Delna dostava pomeni, da se artikli, ki so na zalogi dobavijo takoj, artikli, ki pa niso na zalogi se pa dobavijo v najkrajšem možnem času. Lahko pa se ponudnik in potrošnik dogovorita da se izvede dostava, ko ima ponudnik na zalogi vse naročene artikle. Ponudnik potrošniku vedno ponudi rešitev, ki je v obojestransko zadovoljstvo. V tem koraku ima potrošnik vseeno pravico do spremembe naročila ali odstopa od pogodbe.

Dostava je možna na območju Republike Slovenije, v kolikor ni izrecno dogovorjeno drugače. V primeru dostave izven ozemlja Republike Slovenije, ponudnik za potrošnika pripravi ponudbo, ki vsebuje rok dobave in strošek dostave do želene destinacije. Pošiljke so poslane izven območja Republike Slovenije le proti doplačilu poštnine in z avansom plačila.

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da odstopi od kupoprodajne pogodbe (naročila) v roku pet (5) dni od prevzema artiklov, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru vračila artiklov, nosi potrošnik strošek vračila artiklov. Potrošnik je dolžan vrniti artikle v roku pet (5) dni od sporočenega namena o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Ponudnik ima pravico povrniti vsa prejeta sredstva najkasneje v roku štirinajst (14) dni po prejemu obvestila potrošnika o odstopu od kupoprodajne pogodbe.

Ponudnik ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenih artiklov ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je artikle poslal nazaj, razen če mu ponudi možnost, da sam prevzame vrnjene artikle.

V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe, izpolnite obrazec za odstop od pogodbe (klikni ”TUKAJ”) in ga pošljite na e-naslov info@zdravotrok.si.

Ko se izvede postopek vračila artiklov en (1) dan po obvestilu o odstopu od kupoprodajne pogodbe, se pošiljki priloži fotokopija računa z obrazcem za odstop od kupoprodajne pogodbe (klikni ”TUKAJ”), ki vsebuje vse potrebne podatke, da lahko podjetje izvede vračilo plačila. Stroški, nastali v procesu vračila artiklov nosi potrošnik sam, razen če je dogovor med ponudnikom in potrošnikom drugačen.

Potrošnik artikla ne sme uporabljati od odstopa od kupoprodajne pogodbe. Potrošnik ima pravico, da opravi pregled in preizkus prejetega artikla samo v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja artikla (kot da bi artikel pregledal v trgovini), ga mora pustiti zaprtega v original embalaži. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti artikla, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artikla. Vsakršno preizkušanje, ki ni v prej omenjenih okvirjih, se šteje za uporabo artikla, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe.

Potrošnik mora artikle vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži.

Ob prejetju pošiljke je priporočljivo pošiljko pregledat v prisotnosti dostavljavca. Če opazite, da je embalaža poškodovana, imate pravico le to zavrniti. V primeru poškodovanega artikla oz. embalaže mora biti reklamacija ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu pošiljke.

Če sumite da je poškodba nastala med dostavo pošiljke in jo je povzročila dostavna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite Zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa se s poštno enoto, ki vam je pošiljko dostavila, dogovorite da vas na vašem domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki. Za potrošnika nato ponudnik uredi zadevo oz. potrebno zamenjavo artiklov.

Ponudnik se s potrošnikom dogovori za ustrezno rešitev. V primeru poškodb, ki so za potrošnika sprejemljive in bi potrošnik tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode. Če pa je poškodba prevelika in za potrošnika nesprejemljiva, ima potrošnik seveda pravico do zamenjave artikla ali vračila kupnine. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Potrošnik ima ob reklamaciji možnost zamenjave artikla za isto ceno, dobropis ali vračilo denarja. Za nastale stroške, poškodbe izven Splošnih pogojev poslovanja, ponudnik ne odgovarja.

STVARNE NAPAKE

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s kupoprodajno pogodbo (naročilom) in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Uporabljajo se določbe Obligacijskega zakonika.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v roku dveh let, od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

  • Če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Kupec mora v reklamacijskem obrazcu o napaki, natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu, ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom, ali
  • vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi.

Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila Pošte Slovenije o dostavi ter izpolnjenega obrazca.

Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

PRITOŽBE / REKLAMACIJE / IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Zdravotrok.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vsako pritožbo in reklamacijo jemljemo zelo resno, saj nam je zadovoljstvo kupcev izredno pomembno.

V primeru pritožb, sporov ali težav, naj se kupec na ponudnika obrne pisno preko elektronske pošte na info@zdravotrok.si ali z dopisom poslanim na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na vse pritožbe se ponudnik odzove v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču ponudnika.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju ZisRPS), ki ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z navedeno zakonodajo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

AVTORSKE PRAVICE

Spletno mesto Zdravotrok.si in multimedijske vsebine, ki so objavljene in deljene na spletnem mestu Zdravotrok.si so v lasti podjetja AKTUS, pravno svetovanje in spletna trgovina, Mihela Gostenčnik s.p.. Vse pravice so pridržane. Vsakršno posredovanje / kopiranje vsebin iz spletnega mesta je dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika vsebine.

SPLOŠNO

Ponudnik sme v skladu s svojo odločitvijo in spremembami poslovanja kadarkoli spremeniti vsebino Splošnih pogojev poslovanja.

Ponudnik bo potrošnike o spremembah Splošnih pogojev poslovanja obvestil na običajno zanesljiv način – z objavo na spletni strani. Šteje se, da potrošnik soglaša s spremembami splošnih pogojev, če po objavi sprememb nadaljuje z uporabo spletne strani.

Splošni pogoji so bili napisani dne 31.10.2020.